علائم شایع بیماری کلیوی مرحله 3A چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3A بیماری کلیوی نشان می دهد کلیه ها کار را به 45٪ ~ 59٪ آنجا که در حدود نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است، برخی از علائم و عوارض وجود دارند. سپس، بیماران باید بسیار توجه به این مشکلات پرداخت.

کلیه چه هستند؟

کلیه اندام های دفعی که مسئول فیلتر کردن خون، از بین بردن محصولات و سموم دفع زباله، تنظیم فشار خون، تنظیم تعادل مایعات و سدیم تولید EPO هستند، حفظ تعادل اسید و باز، و به همین ترتیب به نوبه خود. کلیه شما دارای یک توانایی جبرانی قوی، به طوری که آنها می توانند با نسبتا عادی کار اگر بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه است هنوز هم حفظ شده.

علائم متداول مزمن کلیه بیماری مرحله 3A

با توجه به آثار کلیه، کلیه ها ممکن است عدم تعادل مایع، سدیم، الکترولیت و اسید ایجاد نمی کند. آنها می توانند فشار خون را تنظیم نیست و تولید به درستی EPO. بنابراین، علائم مختلف.

1. تغییرات در ادرار کردن

تغییرات معمول شامل کاهش ادرار، ادرار، خون در ادرار، پروتئین در ادرار، ادرار کردن مکرر، و غیره. همه از آنها به کلیه های آسیب دیده فیلتر مربوط و کاهش عملکرد کلیه.

2. حفظ

با کاهش عملکرد کلیوی، حفظ مایع اضافی در بدن به خصوص بافت شل، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در 3A فاز می تواند ادم یا تورم صورت پیدا کردن، پاها، دست ها، مچ پا، و برخی از مناطق دیگر.

3. فشار خون بالا

فشار خون بالا نشانه ای از نارسایی مزمن کلیه است چرا که کلیه ها قادر به فیلتر کردن مایع اضافی. به نوبه خود، فشار خون بالا، سمت چپ اگر بازبینی، خواهد پیشرفت بیماری مزمن کلیوی را تسریع بخشد.

4. خستگی و ضعف

کم خونی کلیوی و تجمع مواد زائد معمولا به دو دلیل برای خستگی و ضعف از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله 3. در این مورد، بیماران ممکن است نیاز به غذا خوردن غذاهای غنی از آهن و یا حتی EPO درمان را.

علائم بسیاری از که می تواند با شروع فاز 3A CKD وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا با ما تماس بگیرید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1920.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، علائم بیماری کلیوی مزمن، بیماری کلیوی مرحله 3A ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: